ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Στα εκπαιδευτήριά μας, η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας γίνεται μέσα από ένα εμπλουτισμένο πρόγραμμα. Η ενισχυτική διδασκαλία του μαθήματος λειτουργεί συμπληρωματικά με το μάθημα του ωρολόγιου προγράμματος και αποσκοπεί στην καλύτερη εξοικείωση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, ώστε να μάθουν να εμβαθύνουν σε περιεχόμενο.
Σκοπός της, είναι να βοηθήσει τους μαθητές να προετοιμαστούν σταδιακά και αποκλειστικά στο χώρο των εκπαιδευτηρίων μας για την απόκτηση των ανάλογων πιστοποιήσεων επιπέδου Α1 και Α2.
Η μάθηση είναι βιωματική με τη βοήθεια σύγχρονων τεχνολογικών μεθόδων (e-books) και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη σταδιακή ανάπτυξη ικανοτήτων κατανόησης, παραγωγής γραπτού αλλά και προφορικού λόγου(reading,writing,listening and writing skills).
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ
Στο εργαστήρι εικαστικών:
- μαθαίνουμε βασικούς κανόνες του σχεδίου (βάθος-προοπτική, αναλογίες προσώπου και σώματος, συμμετρία) και βασικούς κανόνες χρώματος (βασικά και αντίθετα χρώματα, θερμά-ψυχρά).
- γνωρίζουμε σπουδαίους ζωγράφους και βασιζόμενοι στα έργα τους δημιουργούμε τα δικά μας έργα.
- ασχολούμαστε με πουαντιγισμό, προσωπογραφίες, κολάζ, σκίτσο.
Στόχος είναι τα παιδιά να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και να νοιώθουν όμορφα με τα έργα τους.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Η ρομποτική είναι η επιστήμη και η τεχνολογία των Ρομπότ, η οποία περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τον προγραμματισμό τους. Μέσα σε ένα ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον μάθησης τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλους, ποιο συγκεκριμένα του μηχανικού και του προγραμματιστή, οι οποίοι εναλλάσσονται κάθε φορά, με στόχο το σχεδιασμό και την κατασκευή ρομπότ που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τον άνθρωπο ή τα ζώα.
Η εκπαιδευτική ρομποτική προκαλεί το ενδιαφέρον για τις θετικές επιστήμες, ενθαρρύνει τη δραστηριοποίηση σε ομάδες, στοχεύει στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και του αλληλοσεβασμού.
ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
Βασικός σκοπός της ομάδας Φιλαναγνωσίας είναι η εξοικείωση των παιδιών με το βιβλίο και την ανάγνωση και η σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης με λογοτεχνικά αναγνώσματα. Μέσω της επαφής με το βιβλίο, ευνοείται η ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης του παιδιού, οξύνεται η φαντασία και η εφευρετικότητά του, καλλιεργείται η γλωσσική έκφραση με έμμεσο και βιωματικό τρόπο, ενισχύεται η αισθητική του καλλιέργεια, ενώ παράλληλα η λογοτεχνία αποτελεί μέσο σύνδεσης του παιδιού με τον κόσμο, με άλλους πολιτισμούς, με τις κατακτήσεις του ανθρώπινου πνεύματος, της επιστήμης και της τεχνολογίας. Το βιβλίο άλλωστε, επιδρά αθόρυβα, βαθμιαία και δυναμικά στη συνολική εξέλιξη και ωρίμανση κάθε παιδιού.
Κάθε συνάντηση χωρίζεται σε δύο μέρη : στο πρώτο μέρος, γίνεται μεγαλόφωνη ανάγνωση από την εκπαιδευτικό – εμψυχωτή ή τους ίδιους του μαθητές του κειμένου που έχει επιλεγεί. Στο δεύτερο μέρος, τα παιδιά καλούνται να συμμετέχουν σε μια δημιουργική δραστηριότητα βασισμένη στο εν λόγω κείμενο. Τα παιδιά θα γίνουν και αυτά οι ήρωες των βιβλίων. Θα κατασκευάσουν νοερά τις δικές τους αναπαραστάσεις, παρεμβαίνοντας στους ήρωες και στις πράξεις τους. Θα γίνουν επίσης καλλιτέχνες προσπαθώντας να «ζωντανέψουν» τις σελίδες ενός βιβλίου!
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Το θεατρικό παιχνίδι, ως μέθοδος, μεταφέρει την ουσία της τέχνης στον κόσμο των παιδιών και τους μιλά με τη γλώσσα του θεάτρου στο παιχνίδι τους. Είναι μια ψυχοπαιδαγωγική και καλλιτεχνική-θεατρική διαδικασία και μέθοδος, που δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να παίζουν και να επικοινωνούν στην ομάδα με βάση τις ανάγκες τους, κινητοποιώντας την έμπνευση των ιδεών και τη φαντασία τους και, ιδιαίτερα, μέσω της σωματικής τους έκφρασης, να αναπαριστούν σε θεατρικό ρόλο καταστάσεις αυτοσχέδιες και εφήμερες. Δεν πρόκειται, λοιπόν, για απασχόληση που αποσκοπεί στη διασκέδαση των παιδιών με την καθήλωσή τους στη θέση του ακροατηρίου. Αντίθετα, ενθαρρύνει την ελεύθερη έκφραση και την πραγματική εμπλοκή των παιδιών στο παιχνίδι της φαντασίας στην ομάδα. Τους ζητά να είναι ο εαυτός τους και τους ευαισθητοποιεί να δρουν στο παιχνίδι, σύμφωνα με τις φυσικές ορμές τους. Με αυτό το πνεύμα, μαθαίνει να σέβεται τους προσωπικούς ρυθμούς του, αλλά του δίνει και την ευκαιρία να κατανοήσει την ανάγκη να προσαρμόζεται και στους ρυθμούς της ομάδας και, κατ΄επέκταση, της κοινωνίας.
Οι συμμετέχοντες καλούνται μέσω του φαντασιακού κόσμου να αναμετρηθούν στα παιχνίδια των μεταμορφώσεων, τον ρόλων, με αυτοσχεδιασμούς και τεχνικές θεάτρου με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς πραγματοποιείται θεατρική παράσταση από τους συμμετέχοντες, ώστε να αναδειχθεί το αποτέλεσμα της αναμέτρησης του καθένα ξεχωριστά με την υποκριτική, την σκηνοθεσία, την σκηνογραφία και, φυσικά, μια γενική γνωστική ανάπτυξη που αφορά στην λογοτεχνία και το θέατρο που έχει αποκτήσει ο εκάστοτε μαθητής στο τέλος της σχολικής χρονιάς από την ενασχόλησή του με θεατρική ομάδα.
ΧΟΡΩΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ
Η ενασχόληση ενός παιδιού με τον παραδοσιακό χορό μόνο οφέλη μπορεί να του αποφέρει:
- Τα μαθήματα παραδοσιακών χορών αποτελούν έναν ευχάριστο τρόπο εκγύμνασης.
Το παιδί γυμνάζει το σώμα, αποκτά σωστή στάση σώματος και ισορροπία. Παράλληλα, δημιουργεί φιλίες και μαθαίνει να λειτουργεί ως μέλος μιας ομάδας.
- Οι περισσότεροι παραδοσιακοί χοροί χορεύονται σε κυκλική διάταξη. Το γεγονός ότι τα παιδιά χορεύουν το ένα δίπλα στο άλλο τους καλλιεργεί το αίσθημα της συλλογικότητας.
- Ο παραδοσιακός χορός περικλείει μέσα του τη μουσική και το ρυθμό.
- Συμβάλλει ενεργά στην ψυχοκινητική και συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Μάλιστα, τα παιδιά που εντάσσονται από μικρή ηλικία σε μια χορευτική ομάδα, συνήθως, γίνονται περισσότερο εξωστρεφή.
- Μέσω του παραδοσιακού χορού οι μαθητές ανακαλύπτουν την ιστορία των χορών και την προέλευσή τους. Γνωρίζουν και αγαπούν τον τόπο, όπου ζουν και μεγαλώνουν, καθώς διδάσκονται τα ήθη και τα έθιμά του.
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.