01.02.2023 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δ- Καλό Μήνα!🎭

Πρόγραμμα διαγωνισμάτων:

Παρασκευή 3/2 διαγώνισμα Μαθηματικών στην εξής ύλη:

1)δεκαδικοί αριθμοί, δεκαδικά κλάσματα.

2) αξία θέσης ψηφίου, σύγκριση δεκαδικών αριθμών.

3) πρόσθεση – αφαίρεση δεκαδικών αριθμών. Προβλήματα με τις δύο πράξεις.

4) μονάδες μέτρησης βάρους και μήκους & μετατροπές

Τα παιδιά κάνουν αυτή την εβδομάδα επαναληπτικές ασκήσεις στις οποίες ανταποκρίνονται με ευκολία και επιτυχία! Ολοκληρώνουν την Πέμπτη την επανάληψη.

Τη Δευτέρα 6/2 Διαγώνισμα Ιστορίας στους περσικούς πολέμους κεφ. 16 έως 19. Αφαιρείται το κεφ. 15 ως επιβράβευση των μαθητών που υπήρξαν πολύ συνεπείς και διαβασμένοι σε όλη την ενότητα!

Θα κάνουμε επαναληπτικές ασκήσεις την Πέμπτη για να προετοιμαστούμε. Θα δοθεί φωτοτυπία που θα βοηθήσει τα παιδιά να ελέγξουν τις γνώσεις τους.

ΓΛΩΣΣΑ

Στην τάξη:
Κάναμε ασκήσεις απο το ΒΜ σελ. 34.
Μιλήσαμε για τα θηλυκά ουσιαστικά σε – ας. Θεωρία ΒΑ σελ. 164
Ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού απο τη φωτοτυπία (κείμενο απο το Ανθολόγιο).
Με αφορμή το θέμα του κειμένου, μιλήσαμε για τους φόβους μας και τους διακωμωδήσαμε για να πάψουν να υπάρχουν κ να μας επηρεάζουν αρνητικά!
Για το σπίτι:
1) Γραφή χ1 κ ορθογραφία ΒΑ σελ. 32 απο το 2ο κείμενο.
“Η μυθολογία… διατροφή “.
2) Ασκήσεις ΒΑ σελ. 166 κ 167(3,4,5)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στην τάξη:
Δεν είχαμε σήμερα Μαθηματικά
Για το σπίτι: –

ΙΣΤΟΡΙΑ

Κεφάλαιο κεφ. 19 σελ. 59-60
Τα παιδιά καλούνται να αφηγηθούν με δικά τους λόγια και με ευχέρεια τη μάχη στις Πλαταιές. (χρονολογία, ποιος πολέμησε ποιον, αρχηγοί παρατάξεων, έκβαση ναυμαχίας).
Επιμένουμε στη σημασία της νίκης των Ελλήνων (τελευταία παράγραφος).
Θα κάνουμε επανάληψη στους περσικούς πολέμους και θα γράψουμε διαγώνισμα τη Δευτέρα 6/2.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ


Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες κ ανέλαβαν να παρουσιάσουν σε κολάζ στοιχεία πολιτισμού μιας χώρας που αυτα διάλεξαν. Ημέρα παράδοσης της εργασίας η 6η Φεβρουαρίου.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Homework:Student’s p. 43 ex.5
Companion p. 39(ορθογραφία 1η στήλη λέξεων) .Ομιλος:καναμε workbook p. 34-35.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση