ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
---|
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΟΥΡΝΑΡΟΚΑΣΤΡΟ 🌳🌿☘🌱 Τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης Παναχαϊκού στο Πουρναρόκαστρο. Το κόστος είναι 4€ (για όσους δεν είχαν φέρει). Μετά την επιστροφή, οι δραστηριότητες και η φύλαξη θα γίνουν κανονικά. Έχει δοθεί υπεύθυνη δήλωση προς υπογραφή. |
SECRET SANTA 🎅🏻 Σήμερα έγινε η αρχή του Secret Santa της τάξης μας. Επιλέξαμε ο καθένας μας τυχαία και μυστικά ένα όνομα απ’ τα υπόλοιπα μέλη της τάξης μας για να γίνουμε ο Μυστικός του Άι-Βασίλης! – Δεν αποκαλύπτουμε το όνομα πουθενά – Παίρνουμε ένα συμβολικό δώρο (αξίας έως 10,00€) – Βάζουμε σε ένα μικρό λευκό φακελάκι το χαρτάκι με το όνομα που πήραμε, το σφραγίζουμε και το κολλάμε/συρράπτουμε πάνω στο δώρο. – Από 12/12 έως 16/12 φέρνουμε το δώρο και το αφήνουμε κάτω απ’ το δέντρο της τάξης. – Στις 16/12 θα γίνει η παράδοση – παραλαβή των δώρων. Σκοπός είναι: – Να δώσουμε μια νότα χαράς δίνοντας και παίρνοντας δώρα. – Να παρατηρήσουμε και να γνωρίσουμε καλύτερα αυτόν που θα του πάρουμε δώρο, ώστε να επιλέξουμε ένα δώρο θα του ταιριάζει… *Οι μαθητές που έλειπαν, θα πάρουν το χαρτάκι τους μόλις έρθουν στο σχολείο! ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!🎄 |
ΓΛΩΣΣΑ
TET Ασκήσεις με προτάσεις με βάση τη ΔΟΜΗ τους: |
Για σπίτι: ΤΕΤ Όπως στο παράδειγμα που κάναμε στην Ασκ 3 στην τάξη: Μετατρέπω τις απλές προτάσεις σε επαυξημένες απαντώντας στα ερωτήματα: πότε, πού, πώς και ποιος. (Δεν προσθέτω άλλο Ρ) 1. Ο Παναγιώτης έβλεπε τηλεόραση. 2. Το τρένο εκτροχιάστηκε. 3. Τα παιδιά στόλισαν το δέντρο. 4. Η Δανάη έσβησε τον πίνακα. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα Κάναμε: – Λύσαμε ένα πρόβλημα στο ΤΕΤ που η διαίρεση είναι ατελής. Όταν η διαίρεση είναι ατελής το αποτέλεσμα το γράφουμε με μορφή κλάσματος. |
Για το σπίτι: – ΒΑ σελ 196 Ασκ 11 – Αντιγράφω τα προβλήματα στο ΤΕΤ και τα λύνω με Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα. 1. Τα 3/7 των ρούχων μου είναι 21 μπλούζες. Πόσα είναι όλα τα ρούχα μου; 2. Όλα τα παιδιά μιας τάξης είναι 26. Αν τα αγόρια αποτελούν τα 7/13 της τάξης, πόσα είναι σε αριθμό τα αγόρια και πόσα τα κορίτσια; |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Β σελ 47-48 |
ΦΥΣΙΚΑ
Επανάληψη τα Δόντια & Τα όργανα του πεπτικού συστήματος. |
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Μαθαίνω τα στοιχεία του κατακόρυφου διαμελισμού απ’ το ΤΕΤ |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Κάναμε Student’s p.30-31 H/W :Companion p. 34-35( Γ/Ο τις λέξεις και κάνω τις άσκησεις). Θα έχουμε τα ίδια, γιατί κάναμε χριστουγεννιάτικη κατασκευή. |
ΓΑΛΛΙΚΑ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ