03.03.2023 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δ

Τη Δευτέρα θα γράψουμε έκθεση. Τέταρτη διαγώνισμα 9ης ενότητας στην παρακάτω ύλη:

Ευθύς-πλάγιος λόγος, χρόνοι ρημάτων ενεργητικής-παθητικής φωνής. Αντωνυμία ποιος-α-ο και διαχωρισμός αυτής απο το επίρρημα πιο, πια.

Στις 16/3, θα επισκεφθούμε το εργαστήριο Archaeolab. Θα παρακολουθήσουμε δυο προγράμματα.

Θα δοθεί αναλυτική ανακοίνωση με την περιγραφή των προγραμμάτων που θα παρακολουθήσουμε και το κόστος αυτών.

ΓΛΩΣΣΑ

Στην τάξη:
Κάναμε ασκήσεις επανάληψης απο τε σελ. 7-11.
Για το σπίτι:
1) ανάγνωση τα κείμενα της ενότητας
2) ασκήσεις ΒΑ σελ. 23,24,25 (1,2,3,4)






ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στην τάξη:
Δεν προχωρήσαμε.
Για το σπίτι:
Ασκήσεις ΒΑ σελ. 135-136 (4,5,6)

ΙΣΤΟΡΙΑ

Σελίδα 72,73.
Τα παιδιά πρέπει να ξέρουν με δικά τους λόγια να περιγράφουν την Ακρόπολη (ποια μνημεία συναντάμε εκει). Ποιο το όνομα του γλύπτη που φιλοτέχνησε τον Παρθενώνα.Ποιοι οι αρχιτέκτονες τογ Παρθενώνα. Πώς ονομάστηκε η εποχή κ γιατί.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Τα παιδια ολοκλήρωσαν την εργασία τους με θέμα “πολιτισμοί άλλων χωρών”.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Μιλήσαμε για τους Χαιρετισμούς που ακούμε κάθε Παρασκευή και την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

ΑΓΓΛΙΚΑ

Γράψαμε τεστ

Ομιλος: grammar p. 94-95 ασκησεις 2,5Α και 5Β past simple.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση