06.02.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δ

Αύριο, διαγώνισμα Ιστορίας κεφ.15 έως 19. (Δίνω έμφαση στις ημερομηνίες των μαχών, πρωταγωνιστές, στρατηγικο σχέδιο, έκβαση-αποτέλεσμα μάχης. Διαβάζω καλά την τελευταία παράγραφο του κεφ.19. Η Ελλάδα μετά τους Περσικους πολέμους)

ΓΛΩΣΣΑ

Στην τάξη:
Μιλήσαμε για την παράγραφο.
Για το σπίτι:
1) ανάγνωση ΒΜ σελ. 35
2) Γραφή χ 1 και ορθογραφία ΒΜ σελ. 35, (την ελιά… εμπνευσης)
3) ασκήσεις στο τετράδιο.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στην τάξη:
Κεφ. 23 Υπολογίζω με δεκαδικούς και συμμιγεις αριθμους. Μιλήσαμε για την αφαίρεση συμμιγών αριθμών στο τετράδιό μας.
Για το σπίτι:
Προσπαθώ να κάνω τις προσθέσεις στο ΒΑ σελ 118 και 119
ασκ. 6 και 7.
Όταν έχω δεκαδικό, θα τον κάνω συμμιγη. Οι αριθμοί για να προστεθούν ή να αφαιρεθούν πρεπει να έχουν ιδια μορφή.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Την Τρίτη διαγώνισμα κεφ. 15-19. Κάναμε επανάληψη των περσικων πολέμων μέσα απο τις ασκήσεις του Τε σελ. 22-26 επανάληψη των περσικων πολέμων.
Σε κάθε μάχη/ναυμαχία είναι απαραίτητο οι μαθητές να γνωρίζουν:
Πότε έγινε/έτος, ποιοι πολέμησαν, αποτέλεσμα/έκβαση μάχης.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Για αύριο Νομούς – Πρωτεύουσες Θεσσαλίας.

ΑΓΓΛΙΚΑ

Επανάληψη από το companion από unit 11-15.
Διαβαζω πολύ καλά την σημασία των λέξεων και την θεωρία της γραμματικής από το κάθε κεφάλαιο.
Θα γράψουμε ένα τεστ 7/2 ημέρα Τετάρτη.


Ομιλος:κάναμε επανάληψη present simple/continuous για το τεστ που θα γράψουμε στην τάξη. Δεν θα έχουν ασκήσεις

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Μιλαμε για παιδιά θαύματα της Βίβλου.
Εργασία: βρίσκω κι εγώ πληροφορίες για ενα παιδί θαύμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ