Την Τέταρτη, θα γράψουμε διαγώνισμα Γλώσσας στην 9η ενότητα, στην παρακάτω ύλη:
Ευθύς-πλάγιος λόγος, χρόνοι ρημάτων ενεργητικής-παθητικής φωνής. Αντωνυμία ποιος-α-ο και διαχωρισμός αυτής απο το επίρρημα πιο, πια.
Την Πέμπτη, θα γράψουμε Μαθηματικά στην παρακάτω ύλη:
δεκαδικά κλάσματα, δεκαδικοί αριθμοί, πρόσθεση αφαίρεση συμμιγών αριθμών).
Την Παρασκευή, οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους:το β τεύχος των βοηθητικών ασκήσεων, το γ τεύχος του ΤΕ και σετ γεωμετρίας (χάρακας-γνώμονας).
Στις 16/3, θα επισκεφθούμε το εργαστήριο Archaeolab. Θα παρακολουθήσουμε δυο προγράμματα.
Θα δοθεί αναλυτική ανακοίνωση με την περιγραφή των προγραμμάτων που θα παρακολουθήσουμε και το κόστος αυτών.
ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη: Γράψαμε έκθεση με θέμα μια θεατρική παράσταση που παρακολούθησα. |
Για το σπίτι: Άσκηση γραπτού λόγου: “Τι μου αρέσει πιο πολύ; Το θέατρο ή ο κινηματογράφος; Σε μια παράγραφο εκφράζω την προτίμησή μου με επιχειρήματα.” (Αν δε θυμάμαι τον τρόπο,με τον οποίο θα εκφράσω τη γνώμη μου, ανατρέχω στο σχετικό σχεδιάγραμμα που εχω κολλήσει στο τετράδιό μου) |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη: Δεν κάναμε ασκήσεις. |
Για το σπίτι: Ασκήσεις ΒΑ σελ. 137-138 (1,2,3,4,5) |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Κεφ. 24 – Σελίδα 75,76. Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν γιατί η Αθήνα θεωρείται σχολείο της Ελλάδας. Να γνωρίζουν τι έγραψε ο Θουκυδίδης, τι ο Ηρόδοτος. Τι είναι τραγωδία, τι κωμωδία. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τα παιδια ολοκλήρωσαν την εργασία τους με θέμα “πολιτισμοί άλλων χωρών”. |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Μιλήσαμε για τους Χαιρετισμούς που ακούμε κάθε Παρασκευή και την Κυριακή της Ορθοδοξίας. |
ΑΓΓΛΙΚΑ
Γράψαμε τεστ Ομιλος: grammar p. 94-95 ασκησεις 2,5Α και 5Β past simple. |
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ