06.03.2023 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δ

Την Τέταρτη, θα γράψουμε διαγώνισμα Γλώσσας στην 9η ενότητα, στην παρακάτω ύλη:

Ευθύς-πλάγιος λόγος, χρόνοι ρημάτων ενεργητικής-παθητικής φωνής. Αντωνυμία ποιος-α-ο και διαχωρισμός αυτής απο το επίρρημα πιο, πια.

Την Πέμπτη, θα γράψουμε Μαθηματικά στην παρακάτω ύλη:

δεκαδικά κλάσματα, δεκαδικοί αριθμοί, πρόσθεση αφαίρεση συμμιγών αριθμών).

Την Παρασκευή, οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους:το β τεύχος των βοηθητικών ασκήσεων, το γ τεύχος του ΤΕ και σετ γεωμετρίας (χάρακας-γνώμονας).

Στις 16/3, θα επισκεφθούμε το εργαστήριο Archaeolab. Θα παρακολουθήσουμε δυο προγράμματα.

Θα δοθεί αναλυτική ανακοίνωση με την περιγραφή των προγραμμάτων που θα παρακολουθήσουμε και το κόστος αυτών.

ΓΛΩΣΣΑ

Στην τάξη:
Γράψαμε έκθεση με θέμα μια θεατρική παράσταση που παρακολούθησα.
Για το σπίτι:
Άσκηση γραπτού λόγου:
“Τι μου αρέσει πιο πολύ; Το θέατρο ή ο κινηματογράφος; Σε μια παράγραφο εκφράζω την προτίμησή μου με επιχειρήματα.”
(Αν δε θυμάμαι τον τρόπο,με τον οποίο θα εκφράσω τη γνώμη μου, ανατρέχω στο σχετικό σχεδιάγραμμα που εχω κολλήσει στο τετράδιό μου)

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Στην τάξη:
Δεν κάναμε ασκήσεις.

Για το σπίτι:
Ασκήσεις ΒΑ σελ. 137-138 (1,2,3,4,5)

ΙΣΤΟΡΙΑ

Κεφ. 24 – Σελίδα 75,76.
Τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν γιατί η Αθήνα θεωρείται σχολείο της Ελλάδας. Να γνωρίζουν τι έγραψε ο Θουκυδίδης, τι ο Ηρόδοτος. Τι είναι τραγωδία, τι κωμωδία.

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Τα παιδια ολοκλήρωσαν την εργασία τους με θέμα “πολιτισμοί άλλων χωρών”.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Μιλήσαμε για τους Χαιρετισμούς που ακούμε κάθε Παρασκευή και την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

ΑΓΓΛΙΚΑ

Γράψαμε τεστ

Ομιλος: grammar p. 94-95 ασκησεις 2,5Α και 5Β past simple.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση