06.12.2022 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ε ❄

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
SECRET SANTA 🎅🏻
Σήμερα έγινε η αρχή του Secret Santa της τάξης μας.

Επιλέξαμε ο καθένας μας τυχαία και μυστικά ένα όνομα απ’ τα υπόλοιπα μέλη της τάξης μας για να γίνουμε ο Μυστικός του Άι-Βασίλης!

– Δεν αποκαλύπτουμε το όνομα πουθενά
– Παίρνουμε ένα συμβολικό δώρο (αξίας έως 10,00€)
– Βάζουμε σε ένα μικρό λευκό φακελάκι το χαρτάκι με το όνομα που πήραμε, το σφραγίζουμε και το κολλάμε/συρράπτουμε πάνω στο δώρο.
– Από 12/12 έως 16/12 φέρνουμε το δώρο και το αφήνουμε κάτω απ’ το δέντρο της τάξης.
– Στις 16/12 θα γίνει η παράδοση – παραλαβή των δώρων.

Σκοπός είναι:
– Να δώσουμε μια νότα χαράς δίνοντας και παίρνοντας δώρα.
– Να παρατηρήσουμε και να γνωρίσουμε καλύτερα αυτόν που θα του πάρουμε δώρο, ώστε να επιλέξουμε ένα δώρο θα του ταιριάζει…

*Οι μαθητές που έλειπαν, θα πάρουν το χαρτάκι τους μόλις έρθουν στο σχολείο!

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!🎄

ΓΛΩΣΣΑ

Κάναμε Β σελ 61 & ΤΕ σελ 36 – 37 Ασκ 6
–> Γράψαμε τους λόγους για τους οποίους έχουμε ή δεν έχουμε κατοικίδιο (2 επιχειρήματα)
Για σπίτι:❌
Αύριο θα κάνουμε μαζί επανάληψη στα επίθετα σε -υς και στις προτάσεις με βάση τη ΔΟΜΗ τους.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα
Κάναμε:
Β σελ 57 Ασκ 1 α-β
Για το σπίτι:
ΤΕ σελ 57 Ασκ 1-2 & Προβ 1
– Αντιγράφω τα προβλήματα στο ΤΕΤ και τα λύνω με Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα.

1. Τα 3/7 των ρούχων μου είναι 21 μπλούζες. Πόσα είναι όλα τα ρούχα μου;

2. Όλα τα παιδιά μιας τάξης είναι 26. Αν τα αγόρια αποτελούν τα 7/13 της τάξης, πόσα είναι σε αριθμό τα αγόρια και πόσα τα κορίτσια;

ΙΣΤΟΡΙΑ

Β σελ 47-48

ΦΥΣΙΚΑ

Γράψαμε Επαναληπτικό

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Μαθαίνω τα στοιχεία του κατακόρυφου διαμελισμού απ’ το ΤΕΤ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Κάναμε Student’s p.30-31
H/W :Companion p. 34-35( Γ/Ο τις λέξεις και κάνω τις άσκησεις). Θα έχουμε τα ίδια, γιατί κάναμε χριστουγεννιάτικη κατασκευή.

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ