ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
---|
SECRET SANTA 🎅🏻 Σήμερα έγινε η αρχή του Secret Santa της τάξης μας. Επιλέξαμε ο καθένας μας τυχαία και μυστικά ένα όνομα απ’ τα υπόλοιπα μέλη της τάξης μας για να γίνουμε ο Μυστικός του Άι-Βασίλης! – Δεν αποκαλύπτουμε το όνομα πουθενά – Παίρνουμε ένα συμβολικό δώρο (αξίας έως 10,00€) – Βάζουμε σε ένα μικρό λευκό φακελάκι το χαρτάκι με το όνομα που πήραμε, το σφραγίζουμε και το κολλάμε/συρράπτουμε πάνω στο δώρο. – Από 12/12 έως 16/12 φέρνουμε το δώρο και το αφήνουμε κάτω απ’ το δέντρο της τάξης. – Στις 16/12 θα γίνει η παράδοση – παραλαβή των δώρων. Σκοπός είναι: – Να δώσουμε μια νότα χαράς δίνοντας και παίρνοντας δώρα. – Να παρατηρήσουμε και να γνωρίσουμε καλύτερα αυτόν που θα του πάρουμε δώρο, ώστε να επιλέξουμε ένα δώρο θα του ταιριάζει… *Οι μαθητές που έλειπαν, θα πάρουν το χαρτάκι τους μόλις έρθουν στο σχολείο! ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!🎄 |
ΓΛΩΣΣΑ
Κάναμε Β σελ 61 & ΤΕ σελ 36 – 37 Ασκ 6 –> Γράψαμε τους λόγους για τους οποίους έχουμε ή δεν έχουμε κατοικίδιο (2 επιχειρήματα) |
Για σπίτι:❌ Αύριο θα κάνουμε μαζί επανάληψη στα επίθετα σε -υς και στις προτάσεις με βάση τη ΔΟΜΗ τους. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα Κάναμε: Β σελ 57 Ασκ 1 α-β |
Για το σπίτι: – ΤΕ σελ 57 Ασκ 1-2 & Προβ 1 – Αντιγράφω τα προβλήματα στο ΤΕΤ και τα λύνω με Αναγωγή στην Κλασματική Μονάδα. 1. Τα 3/7 των ρούχων μου είναι 21 μπλούζες. Πόσα είναι όλα τα ρούχα μου; 2. Όλα τα παιδιά μιας τάξης είναι 26. Αν τα αγόρια αποτελούν τα 7/13 της τάξης, πόσα είναι σε αριθμό τα αγόρια και πόσα τα κορίτσια; |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Β σελ 47-48 |
ΦΥΣΙΚΑ
Γράψαμε Επαναληπτικό |
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Μαθαίνω τα στοιχεία του κατακόρυφου διαμελισμού απ’ το ΤΕΤ |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Κάναμε Student’s p.30-31 H/W :Companion p. 34-35( Γ/Ο τις λέξεις και κάνω τις άσκησεις). Θα έχουμε τα ίδια, γιατί κάναμε χριστουγεννιάτικη κατασκευή. |
ΓΑΛΛΙΚΑ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ