06.12.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ

Στο σχολείο
📕ΒΜ(1)σελ 59-60
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤ
📘ΤΕΤ Έκθ.

📗ΒΑ(1)σελ 119-120 Ασκ 1-3
Για το σπίτι
📕ΒΜ(1)
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤ
📘ΤΕΤ Έκθ.
ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ Inside Out 2 (βλ. Συνοδευτικό Υλικό)
📗ΒΑ(1)σελ 119-123 Ασκ 2,5,11
📕ΒΜ(1)📙ΤΕ(1)📘ΤΕΤ & ΤΕΤ Έκθεσης📗ΒΑ(1)

Στο σχολείο
📕ΒΜ
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤΑσκήσεις Πολλαπλασιασμού Διψήφιο με Μονοψήφιο
📗ΒΑ(1)

Για το σπίτι
📕ΒΜ
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤΚάνω τους πολλαπλασιασμούς:
17×3=
28×2=
51×7=
36×3=
19×5=
24×8=
15×6=
23×5=
49×2=
83×3=
📗ΒΑ(1)

📕ΒΜΓράψαμε το Επαναληπτικό μας.
📙ΤΕ

📕ΒΜσελ. 39,40,42 Κάτοψη – Χάρτης – Υπόμνημα
📙ΤΕ

Τελειώσαμε το ρήμα to be (κατάφαση,άρνηση,ερώτηση) και κάναμε companion p.16 και pupil’s p.27-28

Homework: Pupil’s p.29 exe 1,2,3,4
Checkpoint(επαναληπτικες)




ΤΜΗΜΑ Μ. ΡΟΥΤΣΗ

Κάναμε: Verb to be ( κατάφαση ολόκληρο και σύντομο τύπο) στα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού – Numbers 11-20
Για το σπίτι: Αντιγραφή 2 φορές κι ορθογραφία companion σελ.13 αριθμούς 11-20- μόνο ορθογραφία το ρήμα είμαι στην κατάφαση σε όλα τα πρόσωπα στον ολόκληρο και σύντομο τύπο – Φωτοτυπία δική μου με ασκήσεις.

Είδαμε τις φωτογραφίες απ’ τα υπόλοιπα ζώα των μαθητών που έστειλαν.

Η ιστορία των Χριστουγέννων και το νόημά τους