09.12.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Γ

Στο σχολείο
📕ΒΜ(1)σελ 61 Ασκ 6+8
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤ
📘ΤΕΤ Έκθ.

📗ΒΑ(1)σελ 119-123 Ασκ 2,5,7,10
Για το σπίτι
📕ΒΜ(1)σελ 62 Όλη
📙ΤΕ(1)σελ 44 Ασκ 3
📘ΤΕΤ
📘ΤΕΤ Έκθ.
📗ΒΑ(1)
📕ΒΜ(1)📙ΤΕ(1)📘ΤΕΤ & ΤΕΤ Έκθεσης📗ΒΑ(1)

Στο σχολείο
📕ΒΜ
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤΑσκήσεις Πολλαπλασιασμού Κάθετα Διψήφιο με Μονοψήφιο, με και χωρίς κρατούμενο
📗ΒΑ(1)

Για το σπίτι
📕ΒΜ
📙ΤΕ(1)
📘ΤΕΤΦΩΤ (βλ. συνοδευτικό υλικό)
📗ΒΑ(1)

📕ΒΜσελ 43-44 (απ’ τη σελ 44 μαθαίνω μόνο τα υπογραμμισμένα)
📙ΤΕ

📕ΒΜσελ. 39,40,42 Κάτοψη – Χάρτης – Υπόμνημα
📙ΤΕ

Κάναμε το επαναληπτικό του βιβλίου Pupil’s p.29 και έδωσα σε φωτοτυπία επαναληπτικες ασκησεις του ρήματος είμαι ( Το be -άρνηση,ερώτηση)
Homework:Θα έχουν από τη φωτοτυπία την ασκηση 1 και την 3.

💁Την Δευτέρα 16/12 θα γράψουμε τεστ στα εξής:
-To ρήμα to be(κατάφαση,αρνηση,ερωτηση)
-Numbers 11-20




ΤΜΗΜΑ Μ. ΡΟΥΤΣΗ

Κάναμε: Verb to be ( άρνηση κι ερώτηση ολόκληρο και σύντομο τύπο) στα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού – pupil’s book σελ.24 ασκ.2,σελ.25 ασκ4
Για το σπίτι: Αντιγραφή 2 φορές κι ορθογραφία companion σελ.17 υπογραμμισμένες λεξεις -μόνο ορθογραφία το ρήμα είμαι στην άρνηση κι ερώτηση σε όλα τα πρόσωπα στον ολόκληρο και σύντομο τύπο – companion σελ.15 ασκ.4 – Φωτοτυπία δική μου με ασκήσεις.

👉 Τεστ Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου στο ρήμα είμαι( κατάφαση,άρνηση κι ερώτηση ολόκληρο και σύντομο τύπο) και αριθμούς 11-20.

Είδαμε τις φωτογραφίες απ’ τα υπόλοιπα ζώα των μαθητών που έστειλαν.

Η ιστορία των Χριστουγέννων και το νόημά τους