ΓΛΩΣΣΑ
Στο σχολείο | |
---|---|
📕ΒΜ(1) | σελ 61 Ασκ 6+8 |
📙ΤΕ(1) | |
📘ΤΕΤ 📘ΤΕΤ Έκθ. | Καταγράψαμε τα βασικά στοιχεία που βλέπουμε στο μπροστά προαύλιο του σχολείο και δώσαμε επίθετα που ταιριάζουν. |
📗ΒΑ(1) | σελ 119-123 Ασκ 2,5,7,10 |
ΑΓΓΛΙΚΑ (κα Ξάνθη)
Κάναμε το επαναληπτικό του βιβλίου Pupil’s p.29 και έδωσα σε φωτοτυπία επαναληπτικες ασκησεις του ρήματος είμαι ( Το be -άρνηση,ερώτηση) Homework:Θα έχουν από τη φωτοτυπία την ασκηση 1 και την 3. 💁Την Δευτέρα 16/12 θα γράψουμε τεστ στα εξής: -To ρήμα to be(κατάφαση,αρνηση,ερωτηση) -Numbers 11-20 |
ΑΓΓΛΙΚΑ (κα Ρούτση)
ΤΜΗΜΑ Μ. ΡΟΥΤΣΗ Κάναμε: Verb to be ( άρνηση κι ερώτηση ολόκληρο και σύντομο τύπο) στα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού – pupil’s book σελ.24 ασκ.2,σελ.25 ασκ4 |
Για το σπίτι: Αντιγραφή 2 φορές κι ορθογραφία companion σελ.17 υπογραμμισμένες λεξεις -μόνο ορθογραφία το ρήμα είμαι στην άρνηση κι ερώτηση σε όλα τα πρόσωπα στον ολόκληρο και σύντομο τύπο – companion σελ.15 ασκ.4 – Φωτοτυπία δική μου με ασκήσεις. 👉 Τεστ Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου στο ρήμα είμαι( κατάφαση,άρνηση κι ερώτηση ολόκληρο και σύντομο τύπο) και αριθμούς 11-20. |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Καταγράψαμε ζώα χωρισμένα σε 3 κατηγορίες: 1. Ζώα Στεριάς, 2. Ζώα Νερού, 3. Ζώα που Πετούν |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Η ιστορία των Χριστουγέννων και το νόημά τους |