-για τη Γλώσσα: βιβλίο μαθητή , γραμματική, τετράδιο γραπτού λόγου και βοηθητικές ασκήσεις (ΒΑ)
-για τα Μαθηματικά : βιβλίο μαθητή , ΒΑ
-για τη Φυσική: βιβλίο μαθητή, τετράδιο εργασιών
⭐ Μέσα στην επόμενη εβδομάδα,θα τους λέω να φέρνουν σιγά σιγά τα βιβλία και τα τετράδια, εκ των οποίων κάποια θα μένουν στο σχολείο .
Τα παιδιά που έφυγαν νωρίτερα και δεν πήραν τις ΒΑ, θα τις πάρουν τη Δευτέρα
ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη: Ολοκληρώσαμε την επανάληψη της 15ης Ενότητας.
Για το σπίτι: Στο τετράδιο: 1) κλίνω το ρήμα παράγω σε όλους τους χρόνους της οριστικής. 2) Πώς θα ήταν η ιδανική τηλεόραση; τι πρόγραμμα θα ειχε; Αναπτύσσω την πρότασή μου σε μια παράγραφο.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη: Κάναμε επανάληψη της ενότητας από το ΤΕ του οργανισμού.
Για το σπίτι: Ασκήσεις στο τετράδιο.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Στην τάξη: Μείναμε στο κεφ. 31 καθώς προχωρήσαμε στα θρησκευτικά.
Για το σπίτι: Το κεφ. 31
ΦΥΣΙΚΗ
Στην τάξη: Μιλήσαμε για την παράλληλη σύνδεση και τη σύνδεση σε σειρά .
Για το σπίτι: Να τις παρατηρήσεις. Να κάνω τις ασκήσεις.
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΤΜΗΜΑ Μ. ΡΟΥΤΣΗ 15/5
Κάναμε: Φωτοτυπία σελ.108 Question tags και ασκ.2 – student’s book σελ.104 κείμενο και ασκ.2 και σελ.105 ασκ.6,8
Για το σπίτι: Ορθογραφία companion σελ.72 27.1-27.12- φωτοτυπία Question Tags θεωρία καλά
Τμήμα Ι.Ξανθη: 15/5
Τελειώσαμε student’s p.104-105(the big screen)reading-speaking-grammar και κάναμε φωτοτυπια-θεωρία-ασκησεις passive(past)