Την Πέμπτη, θα επισκεφθούμε το εργαστήριο Archaeolab. Θα παρακολουθήσουμε δυο προγράμματα: προσομοίωση ανασκαφής & γνωριμία με τις τέχνες στην αρχαία Ελλάδα. (κατασκευή Καρυάτιδων)
Κόστος 12 ευρώ εκ των οποίων, 10 ευρω θα δοθούν στο εργαστήριο και 2 ευρώ για τη μετακίνηση). Θα δοθεί αναλυτική ανακοίνωση.
Αν ο καιρός δεν το επιτρέψει, θα επισκεφθούμε το εργαστήριο άλλη ημέρα με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Αύριο: να έχουν τα παιδιά την Ιστορία. Αφιερώσαμε πολύ χρόνο στη Γεωμετρία και γι’ αυτό δεν προλάβαμε να προχωρήσουμε.
ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη: Προχωρήσαμε στο κείμενο του ΒΜ σελ. 85. Δουλέψαμε πάνω στο κείμενο και μιλήσαμε για τις αόριστες αντωνυμίες. Κάναμε εξάσκηση στο ΒΜ. σελ. 85-88 και ΒΑ σελ. 34. |
Για το σπίτι: 1) Γραφή χ1 και ορθογραφία ΒΜ σελ. 85, 1η παράγραφο (πώς πρωτογνωρισα… Φυσικα) 2) Διαβάζω τη θεωρία στο ΒΑ σελ. 31. 3) Ανάγνωση το κείμενο της σελ.85. 4) ασκήσεις ΒΑ σελ. 32,33 (1,2,3) |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη: Προχωρήσαμε στη γεωμετρία. Κάναμε ασκήσεις στο τετράδιο και στο ΤΕ σελ. 6,7. Στο τετράδιο υπάρχει κ η θεωρία. |
Για το σπίτι: Ασκήσεις ΒΑ σελ. 2, ασκ. 2,3,4 |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Αύριο οι μαθητες να έχουν μαζί τους την ιστορία. Δεν προλαβαμε σήμερα να προχωρήσουμε. Αφιερώσαμε περισσότερο χρόνο στη γεωμετρία. Αύριο λοιπόν, το Κεφ. 25 – Σελίδα 78, 79. Ποια είναι η αιτία του Πελοποννησιακού πολέμου. Ποια η αφορμή. (Συζητήσαμε τη διαφορά των εννοιών. Επιμένουμε σε αυτές μέχρι να γίνουν κατανοητές) Ποια τα αντίπαλα στρατόπεδα. Τι σημαίνει εμφύλιος πόλεμος. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τα παιδια ολοκλήρωσαν την εργασία τους με θέμα “πολιτισμοί άλλων χωρών”. |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Μιλήσαμε για το Σύμβολο της Πίστης. Δόθηκε φωτοτυπία με τη μετάφραση. Μιλήσαμε για τη Β’ Κυριακή της Σαρακοστής που λέγεται Κυριακή Γρηγορίου του Παλαμά. |
ΑΓΓΛΙΚΑ
Κάναμε student’s p. 54-55 H/W:Companion p. 48(Γ/Ο λέξεις) και p. 49(ασκήσεις). Ομιλος: workbook p. 42-43 (τελειώσαμε όλο το unit 15 στο Grammar). |
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ