14.12.2022 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Ε 🦠

Αγαπητά μου παιδιά (μου λείψατε ήδη) & αγαπητοί γονείς,

Λόγω Covid 🦠, όπως έχει οριστεί, θα απουσιάσω απ’ το σχολείο μέχρι και την Παρασκευή, 16/12/2022.
Αυτό συνεπάγεται τα εξής:

1. Ο Secret Santa 🎅🏻 θα γίνει κανονικά την Παρασκευή 16/12/2022 όπως είχαμε ορίσει, χωρίς την παρουσία μου βέβαια, αλλά φροντίστε να είστε όλοι οι υπόλοιποι εκεί! Να παραλάβετε τα δώρα 🎁 σας και να ανακαλύψετε τον δικό σας Secret Santa.

2. Η εκδρομή την Πέμπτη 15/12/2022, καιρού επιτρέποντος ⛅️, θα γίνει κανονικά με τη συνοδεία της κας Ιωάννας Ξάνθη.

3. Όσον αφορά τα μαθήματα 📖 :
– Θα στέλνω στο σχολείο φωτοτυπίες 📄 και οδηγίες που θα έχετε να κάνετε εκεί.
– Για το σπίτι θα ανεβάζω εδώ πράγματα που θα έχετε να δείτε, να κατανοήσετε & να λύσετε!

4. Οι εκλογές 🗳️ που είχαμε ορίσει για την εβδομάδα αυτή, σκέφτομαι να γίνουν την εβδομάδα μετά τις γιορτές (Ιανουάριο 2023), για να είμαστε όλοι παρόντες!

Να είστε όλοι υγιείς και να συμπεριφέρεστε με τον τρόπο που αρμόζει σε κάθε περίσταση! 😉

ΓΛΩΣΣΑ

Για το σχολείο δόθηκαν οι ακόλουθες οδηγίες – ασκήσεις:
1. Τελικές vs Αποτελεσματικές Προτάσεις
Οι Τελικές προτάσεις εισάγονται με:
– για να
– να (αρκεί να μπορεί να αντικατασταθεί απ’ το “για να”)
και μας δείχνουν τον σκοπό για τον οποίο κάνουμε κάτι 

Οι Συμπερασματικές (ή Αποτελεσματικές) προτάσεις εισάγονται με:
– ώστε
– που = ώστε
– με αποτέλεσμα
και μας δείχνουν το αποτέλεσμα από κάτι που κάναμε ή θα κάνουμε.

π.χ.
Γυμνάζομαι, για να δυναμώσω –> Τελική (δεν έχω δυναμώσει ακόμα)
Γυμνάζομαι, με αποτέλεσμα να δυναμώσω Συμπερασματική (έχω ήδη δυναμώσει)
👉 ΒΑ σελ 108 – 109 Ασκ 1,2,3
 
2. Ομόηχα ή Ομώνυμα vs Παρώνυμα
Ομόηχα ή Ομώνυμα
Οι λέξεις που ακούγονται ακριβώς το ίδιο αλλά έχουν διαφορετική σημασία.
π.χ. φίλο – φύλλο – φύλο
Παρώνυμα
Οι λέξεις που ακούγονται σχεδόν το ίδιο αλλά έχουν διαφορετική σημασία.
π.χ. πάνω – πανό ή βέλος – τέλος
👉 ΒΑ σελ 114 – 115 Ασκ 1,2,3,4
 
👉👉Θα δοθεί και άσκηση στο site, όπως δόθηκαν και χθες!
👉👉👉Να τις κάνετε… από ημερομηνίες 13.12.2022 & 14.12.2022
Για σπίτι συμπληρώνω το ακόλουθο:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Φέρνω απ’ το επόμενο μάθημα το Β’ Τεύχος σε Β, ΤΕ, ΒΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΕ
– σελ 16 Ασκ 1
– σελ 17 Ασκ 3+4
– σελ 18 Ασκ 1
– σελ 19 Ασκ 5
– σελ 20 Ασκ 2+5
Συμπληρώνω το ακόλουθο:

ΦΥΣΙΚΑ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

Μαθαίνω τα στοιχεία του κατακόρυφου διαμελισμού απ’ το ΤΕΤ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΑΓΓΛΙΚΑ

Κάναμε Student’s p.29
H/W : Student’s p. 29( κάνω την άσκηση 7)

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ