ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη: Δεν είχαμε Γλώσσα. |
Για το σπίτι: – |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη: Προχωρήσαμε στο κεφ. 28 και σχεδιάσαμε κάθετες μεταξύ τους ευθείες. Δείξαμε πώς χρησιμοποιούμε τον γνώμονα και το μοιρογνωμονιο για να ελέγξουμε την καθετότητα. Μιλήσαμε για την απόσταση ενος σημείου απο την ευθεία και ότι ο σύντομος δρόμος είναι πάντα η κάθετη ευθεία. Δουλέψαμε στο τετράδιο. Κάναμε εξάσκηση στο ΤΕ σελ. 8,9 και στο ΒΑ. σελ. 4. |
Για το σπίτι: Από το ΒΑ σελ. 5 και 6 (4,5,6) Την άσκηση 5 μπορούν οι μαθητές να την κάνουν με 2 τρόπους. Είτε με γνώμονα, οπως την ασκ 4, ειτε με μοιρογνωμονιο. Δηλαδή, ακουμπάνε την ευθεία του μοιρογνωμονιου στην ευθεία, σημαδεύουν τις 90 μοίρες και ενώνουν με την ευθεια. |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Για την Παρασκευή σελ. 81,82. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τα παιδια ολοκλήρωσαν την εργασία τους με θέμα “πολιτισμοί άλλων χωρών”. |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Μιλήσαμε για την Κυριακή προσευχή. Δόθηκε φωτοτυπία με τη μετάφραση. Μιλήσαμε για τη Γ’Κυριακή της Σαρακοστής που λέγεται Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως. Θυμόμαστε οτι και αυτήν την Παρασκευή έχουμε τους Χαιρετισμούς στην Εκκλησία. |
ΑΓΓΛΙΚΑ
Κάναμε student’s p. 54-55 H/W:Companion p. 48(Γ/Ο λέξεις) και p. 49(ασκήσεις). Ομιλος: workbook p. 42-43 (τελειώσαμε όλο το unit 15 στο Grammar). |
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ