ΓΛΩΣΣΑ
Κάναμε επανάληψη τους χρόνους των ρημάτων (ασκ.6, σελ.8 ΒΑ). Διαβάσαμε το κείμενο “Αναμνήσεις του καλοκαιριού” (σ.13, ΒΜ και ασκ.1,2,3 σ.14) και συζητήσαμε για δικές μας σχετικές αναμνήσεις |
Ανάγνωση τις τρεις πρώτες παραγράφους του κειμένου (σ.13, ΒΜ) Αντιγραφή και ορθογραφία την πρώτη παράγραφο (σ.13,ΒΜ) ΒΑ: σελ.5, ασκ.10 Τετράδιο γλώσσας: Γράφουμε από μια πρόταση για τους χρόνους Ενεστώτα, Παρατατικό, Αόριστο, Εξ. Μέλλοντα, Συντ. Μέλλοντα με το ρήμα “παίζω” |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κάναμε κάποια ακόμη παραδείγματα με αριθμούς (μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες) στον πίνακα. |
Στο τετράδιο μαθηματικών: Από τον αριθμό 950 μέχρι το 1250 ανεβαίνω α)ανά 10 β)ανά 5 γ)ανά 100 |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Συζητήσαμε τους λόγους για τους οποίους χρειάζεται να μαθαίνουμε την ιστορία μας |
Απαντούν σε μια παράγραφο στην ερώτηση που γράψαμε στο φύλλο Α4, σχετικά με τους λόγους που μαθαίνουμε ιστορία. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Τμήμα Μ. Ρούτση Καλή σχολική χρονιά κι από μένα!! Κάναμε στο σχολείο: Γνωριμία με μαθητές- Θυμηθήκαμε τα γράμματα English Alphabet και τους αριθμούς Numbers 1- 20 – Student’s book σελ.5 ασκ. 2 και 5 – Έδωσα φωτοτυπία με Αντωνυμίες Subject & Object pronouns και κάναμε ασκ. 1 |
Για το σπίτι: Αντιγραφή 2 φορές κι ορθογραφία την Αγγλική Αλφάβητο και να μάθουν τις αντωνυμίες από την φωτοτυπία . ΤμημαΞανθη:Κάναμε από το student’s τους αριθμούς 1-100 και subj.obj.pronouns Για το σπίτι:Companion p.4(γραφή (1)/ορθ.(W.1-W.38). Φωτοτυπία γραμματικής p.4ασκ.1,2 |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Διαβάσαμε μια ιστορία για τη φιλία |