18.09.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Δ

Κάναμε επανάληψη τους χρόνους των ρημάτων (ασκ.6, σελ.8 ΒΑ). Διαβάσαμε το κείμενο “Αναμνήσεις του καλοκαιριού” (σ.13, ΒΜ και ασκ.1,2,3 σ.14) και συζητήσαμε για δικές μας σχετικές αναμνήσεις
Ανάγνωση τις τρεις πρώτες παραγράφους του κειμένου (σ.13, ΒΜ)
Αντιγραφή και ορθογραφία την πρώτη παράγραφο (σ.13,ΒΜ)
ΒΑ: σελ.5, ασκ.10
Τετράδιο γλώσσας: Γράφουμε από μια πρόταση για τους χρόνους Ενεστώτα, Παρατατικό, Αόριστο, Εξ. Μέλλοντα, Συντ. Μέλλοντα με το ρήμα “παίζω”
Κάναμε κάποια ακόμη παραδείγματα με αριθμούς (μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες) στον πίνακα.
Στο τετράδιο μαθηματικών:
Από τον αριθμό 950 μέχρι το 1250 ανεβαίνω
α)ανά 10
β)ανά 5
γ)ανά 100
Συζητήσαμε τους λόγους για τους οποίους χρειάζεται να μαθαίνουμε την ιστορία μας
Απαντούν σε μια παράγραφο στην ερώτηση που γράψαμε στο φύλλο Α4, σχετικά με τους λόγους που μαθαίνουμε ιστορία.
Τμήμα Μ. Ρούτση
Καλή σχολική χρονιά κι από μένα!!
Κάναμε στο σχολείο: Γνωριμία με μαθητές- Θυμηθήκαμε τα γράμματα English Alphabet και τους αριθμούς Numbers 1- 20 – Student’s book σελ.5 ασκ. 2 και 5 – Έδωσα φωτοτυπία με Αντωνυμίες Subject & Object pronouns και κάναμε ασκ. 1
Για το σπίτι: Αντιγραφή 2 φορές κι ορθογραφία την Αγγλική Αλφάβητο και να μάθουν τις αντωνυμίες από την φωτοτυπία .
ΤμημαΞανθη:Κάναμε από το student’s τους αριθμούς 1-100 και subj.obj.pronouns
Για το σπίτι:Companion p.4(γραφή (1)/ορθ.(W.1-W.38).
Φωτοτυπία γραμματικής p.4ασκ.1,2
Διαβάσαμε μια ιστορία για τη φιλία