17.10.2023 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 
Ενότητα 1η
Από το βιβλιοτετράδιο: δομή και τρόποι ανάπτυξης παραγράφου (σελ. 19-20)
Για το σπίτι:
-Άσκηση Α σελ. 21-23 (από 6 έως 10) & άσκηση Β3 σελ. 24 του βιβλιοτετραδίου.

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Στην τάξη:
-παρουσίαση των παρακάτω ομαδικών εργασιών:
2α. Ομάδες 1 & 3: Να βρείτε φωτογραφίες της πόλης της Πάτρας – παλαιότερες και σύγχρονες – και να τις συγκρίνετε. Στη συνέχεια, προσπαθήστε να βρείτε τους λόγους που οδήγησαν σε αρνητικές αλλαγές τόσο στο φυσικό περιβάλλον, όσο και στη γενικότερη εικόνα του αστικού χώρου.
2β. Ομάδες 2 & 4: Να βρείτε φωτογραφίες από την πόλη της Καβάλας – παλαιότερες και σύγχρονες – και να τις συγκρίνετε. Στη συνέχεια, αφού βρείτε έναν σύγχρονο χάρτη της πόλης, προσπαθήστε να εντοπίσετε τα τοπογραφικά στοιχεία που δίνονται στο κείμενο.
-Ανάγνωση του ποιήματος “Θερμοπύλες” του Κ. Π. Καβάφη (σελ.192).
Για το σπίτι: Να γράψετε από έναν τίτλο για καθεμία από τις δύο στροφικές ενότητες του ποιήματος.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Στην τάξη: Ραψωδία Α 54-101 (Ανάγνωση του χωρίου και εξήγηση άγνωστων λέξεων) – Για την επόμενη φορά: Προφορική απόδοση του νοήματος. [Εκτάκτως αύριο (Τετάρτη, 18/10) την 7η ώρα θα γίνει μάθημα Ιλιάδας αντί του προγραμματισμένου με την κ. Καράγιαννη].

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Στην τάξη: Προχωρήσαμε στον παρακείμενο και τον υπερσυντέλικο μέσης φωνής των χειλικόληκτων ρημάτων. Διάβασμα για το σπίτι: Εκτός από τα χειλικόληκτα ρήματα, να γίνει επανάληψη στον Παρακείμενο και Υπερσυντέλικο μέσης φωνής των ουρανικόληκτων ρημάτων (βλ. φωτοτυπία: ¨πέπραγμαι¨-“επεπράγμην” και “γέγραμμαι” – “εγεγράμμην”). https://drive.google.com/file/d/1kJmW6NlC_ynZQlbv-HBDdBSC7ifNejNA/view?usp=drive_link Άσκηση: Να κλιθεί ο παρακείμενος και ο υπερσυντέλικος μέσης φωνής των ρημάτων ταράττομαι και κόπτομαι.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Την επομένη εβδομάδα φέρνουμε το βιβλίο της Β΄ Γυμνασίου
Δευτέρα και Πέμπτη :Άλγεβρα
Τρίτη και Παρασκευή : Γεωμετρία

ΦΥΣΙΚΗ

Ασκησεις σ.βιβλιου 2,3 για το επομενο μαθημα ασκ.4,5,6

ΧΗΜΕΙΑ

Ενότητα 1.2
Φυσικές Καταστάσεις Νερού και Υλικών
Στάση για εμπέδωση
Ερωτήσεις 1,2,3

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Δομή των οστών, οι αρθρώσεις, οι μύες, μυοσκελετικό σύστημα και υγεία:σελ.106-107
Ασκήσεις 1,2,3 σελ. 108

ΓΕΩΛΟΓΙΑ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ


Μάθημα 12, Οι θάλασσες της Ευρώπης
Διαβάζουμε το “Μελετώ στο σπίτι” και κάνουμε τις ασκήσεις σελ.45-46 στο τετράδιο.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Διαβάζουμε τις ενότητες: Οι Σλάβοι και οι σχέσεις τους με το Βυζάντιο και
Οι Βούλγαροι και οι σχέσεις τους με το Βυζάντιο. Προσέχουμε τις έννοιες: σκλαβηνίες, εκχριστιανισμός και αφομοίωση των Σλάβων, εμπορικές συναλλαγές, εκχριστιανισμός

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Διάβασμα από την ανεβασμένη φωτοτυπία. Τα σημαντικότερα.
https://drive.google.com/file/d/1qCff7K5gwja8M_mjKKRQCHXZPgruRq1h/view?usp=share_link

ΑΓΓΛΙΚΑ

In class: corrected homework
Corrected homework

Homework
Stbk : p 51 ex 6, 7
p 53 : all exercises
Write a paragraph about your favourite film

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Kεφ 2.3 Θυρες ΗΥ. Βιβλίο σελ. 111-112.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αναλύσαμε τις έννοιες “Βιομηχανία”, “Παραγωγή” και “Σύστημα παραγωγής 7 συντελεστών”
σελ. 10-11.

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση