ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Σχολικό βιβλίο σελ. 12-14 / Ανάγνωση και ανάλυση κειμένων 5-8 – Έγιναν οι ασκήσεις του βιβλίου πάνω στα κείμενα 5-8. Για το σπίτι – Να χωρίσετε προτάσεις από τα παραδείγματα στη σελίδα 15 (ΟΜΑΔΑ Α, Β, Γ) |
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Δημοτικά τραγούδια. “Του γιοφυριού της Άρτας” (σελ.12-14) Στη τάξη: Σχολιασμός περιεχομένου (θέμα-υπόθεση-πρόσωπα). Για το σπίτι: Ερωτήσεις 3 & 5, σελ. 14. |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Εισαγωγή στη δραματική ποίηση. Από το φυλλάδιο: πάροδος – ορισμός τραγωδίας – κατά ποσόν – κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας. ΕΡΓΑΣΙΑ: Να σχεδιάσετε στο τετράδιό σας ένα αρχαίο θέατρο και να ονοματίσετε τα μέρη του. Να μάθετε τον ορισμό της τραγωδίας στα αρχαία (προαιρετικά) |
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Επανάληψη στην οριστική Μ.Φ. (Βλ. Φυλλάδιο: Γραμματική Πίνακας “Λύομαι” και “πέπραγμαι”, “γέγραμμαι”, “πέπεισμαι”) Για το σπίτι : Άσκηση από τη φωτοτυπία που δόθηκε στην τάξη (από το”πολιτεύομαι” έως το τέλος) [στο”ωνομάσατο” και στο”αθροίζεται” να μη γραφεί ο παρακείμενος και ο υπερσυντέλικος] https://drive.google.com/file/d/1NgrToYhEJ0sv5J_UK0y3US7SUA8WFuv1/view?usp=sharing |
ΦΥΣΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΧΗΜΕΙΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ
Τα μόρια της ζωής Χημικά στοιχεία-Ανόργανες ενώσεις σελ. 18-19 |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Καλή μας αρχή! Για το επόμενο μάθημα διαβάζουμε από την ΕΝΟΤΗΤΑ 1 Η εποχή του Διαφωτισμού τις παραγράφους: Το κίνημα του Διαφωτισμού, Διαφωτισμός και πολιτική (Ο Διαφωτισμός υπήρξε κίνημα … συμμετοχή του λαού στη λήψη των αποφάσεων.) |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Αναλύσαμε την “κοινή πίστη” στην σελ. 5. |
ΑΓΓΛΙΚΑ
Stbk : p 6 : explained the text Homework: Write a summary of the text |
ΓΑΛΛΙΚΑ
🏫 Στην τάξη κάναμε μία μικρή επανάληψη των γκρουπ των ρημάτων και αναλύσαμε το δεύτερο γκρουπ. 🏠Για το σπίτι: 1) copie et dictée pg. 80 2) livre pg. 81 ex. 7 3) grammado pg. 137-138 ex. 1,2,3,4 |
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Τι είναι η Επιστημονική Έρευνα και ποια τα είδη της (Βασική – Εφαρμοσμένη) σελ. 3-5. |
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Γνωριμία με το αντικείμενο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων. |