23.01.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Πρόλογος
Κείμενο: στίχοι 18-38 (σελ. 36-38)
Μετάφραση – Σχολιασμός περιεχομένου – Γλωσσικά σχόλια.

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Παράδοση στην τάξη: Θεωρία για την περίληψη: Φυλλάδιο σελ. 30 “Ρήματα περίληψης
Γραπτή εργασία: Εφαρμογή 7η (σελ. 33): Να πυκνώσεις σε 50-60 λέξεις τα νοήματα της 1ης παραγράφου του κειμένου

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

“Φόνισσα”, Αλ. Παπαδιαμάντης
Εργασία: Υποθέστε ότι είστε ή ο συνήγορος υπεράσπισης ή ο κατήγορος της Φραγκογιαννού. Ποια επιχειρήματα θα χρησιμοποιούσατε για να αποδείξετε / στηρίξετε την αθωότητα ή την ενοχή αντιστοίχως της Φραγκογιαννού;

Εργασία τετραμήνου: Με αφορμή ένα θέμα της επικαιρότητας ή ένα ζήτημα που απασχολεί τους νέους ή και ολόκληρη την κοινωνία, γράψτε ένα άρθρο με στόχο την ενημέρωση και τον προβληματισμό των αναγνωστών σας.

ΑΛΓΕΒΡΑ

Στο μάθημα καναμε τις ασκησεις 1-5 και την ασκηση 11ι. Στο σπιτι εχουμε την ασκησησ 11ιι

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ

σημερα καναμε στην ταξη τις εμπεδωσεις 1-2-3-4 . Και εχουμε απο τις αποδεικτικες 1 και 3

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Ουσίες που προκαλούν εθισμό
Κατευναστικές ουσίες-αλκοόλ, Νικοτίνη σελ. 62-63
Εισαγωγή στο κεφάλαιο 2

ΦΥΣΙΚΗ

Δυναμικες γραμμες,ομογενες ηλεκτρικο πεδιο,δυναμικη ενεργεια.Ασκησ.19,20,21 σελ.53

ΧΗΜΕΙΑ

Να λυθούν από τη φωτοτυπία που δόθηκε οι ασκήσεις 5,6,8,9,10

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ

Συνθέτη δομή επιλογής.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Διαβάζουμε την ενότητα: Οι Οθωμανοί και η ραγδαία προέλαση τους

Προσέχουμε την Ερώτηση 1) Ποιοι παράγοντες συνέβαλαν, κατά την άποψή σας, στην ανάπτυξη της στρατιωτικής ισχύος των Οθωμανών;

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Διαγώνισμα α΄τετραμήνου

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

Υπενθύμιση Διαγωνίσματος στις 24-11-2023
Ύλη Διαγωνίσματος στους παρακάτω συνδέσμους:
1. https://drive.google.com/file/d/1lmYR5fNsxFffy07MFSxzBh0gmyghR_fc/view?usp=sharing
2. https://drive.google.com/file/d/1w2aIEC5uj50PtS9dFowwXzEpx7HzaUGm/view?usp=sharing

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

ΑΓΓΛΙΚΑ

In class
Stbk :p 63

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ (ΠΡΣ)

Υπέρ Μαντιθέου : Παράγραφος 18: μετάφραση, ετυμολογικά/λεξιλογικά/ερμηνευτικά σχόλια (από το φυλλάδιο).
Εργασίες: Άσκηση 2 σελ. 108

Αδίδακτο κείμενο: Επανάληψη των Αορίστων β΄ ενεργητικής και μέσης φωνής και του Παθητικού Αορίστου α΄και β΄
Το ρήμα εάλων (από το φυλλάδιο)
Αρχικοί χρόνοι: τυγχάνω, λαμβάνω, ειμί, αιρώ, αιρούμαι, αλίσκομαι λαμβάνομαι
Συνηρημένα α΄τάξεως ενεργητική και μέση φωνή
Εργασίες: Από το φυλλάδιο σελ. 15 Θέμα 6ο Ισοκράτους, Φίλιππος, 11-112 Παρατηρήσεις 1 και 2



ΛΑΤΙΝΙΚΑ (ΠΡΣ)

Θεωρία – Γ΄κλίση ουσιαστικών (τα ουσιαστικά που σχηματίζουν τη γενική πληθυντικού σε -ium. / κάναμε τις επόμενες τρεις κατηγορίες ).
– Λεξιλογικά κειμένου 5 (από φυλλάδιο σελ. 36 ) και από φωτοτυπία .
– Εισαγωγή σελ.16 από ” Η έντονη μέχρι γένη ”.
Για το σπίτι – άσκηση 6 σελ. 40 από φυλλάδιο.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΠΡΣ)

Καναμε στο φυλλαδιο ασκήσεις απο 14 εως 19 και την 30. Σπιτι εχουμε 24-25-26-27

ΦΥΣΙΚΗ (ΠΡΣ)

Οριζόντια βολή §1.1
Εξίσωση τροχιάς – βεληνεκές
παραδείγματα στην εξίσωση τροχιάς
Ασκήσεις 1,2 σχολ. βιβλίου
Ερωτήσεις: 1,2,3,10 σχ. βιβλίου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση