ΓΛΩΣΣΑ
Στην τάξη: Δουλέψαμε στο τετράδιο γραπτού λόγου (έκθεσης) πώς εκφράζουμε τη γνώμη μας με επιχειρήματα. Αύριο θα γράψουμε έκθεση με θέμα γράμμα σε φίλο/η. |
Στο σπίτι: 1) Άσκηση στο τετράδιο γραπτού λόγου. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Στην τάξη: Μένουμε στην πρόσθεση κ αφαίρεση δεκαδικών, κεφ. 19 & 20. Κάναμε ασκήσεις απο τε σελ. 12 έως 15 Θα ακολουθήσει επανάληψη της ενότητας και την ερχόμενη εβδομάδα διαγώνισμα. |
Για το σπίτι: ΒΑ ασκ. 3,σελ. 95 και ασκ.6, σελ. 96 |
ΙΣΤΟΡΙΑ
Κεφάλαιο κεφ. 18 σελ. 56, 57 Τα παιδιά καλούνται να αφηγηθούν με δικά τους λόγια και με ευχέρεια τη ναυμαχία της Σαλαμίνας (χρονολογία, ποιος πολέμησε ποιον, αρχηγοί παρατάξεων, έκβαση ναυμαχίας). Τονίζουμε το σχέδιο του Θεμιστοκλή και τον συσχετίζουμε με τον Μιλτιάδη. Επιμένουμε στον ρόλο της στρατηγικής για την έκβαση της μάχης κ τη σημασία της επιλογής του σωστού σημείου στο οποίο αυτή θα δοθεί. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μιλήσαμε για τον πολιτισμό, 2η ενότητα του ΒΜ. Συζητήσαμε για το τι είναι πολιτισμός και πώς τον βιώνουμε στην καθημερινότητα. |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ
Homework:Student’s p. 40 ex. 2, Companion p. 33(γραφη/ορθ. 2η στηλη) Ομιλος:workbook p. 33 ex. 4 |
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ