ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
“Ναρκωτικά” (σχολιασμός κειμένου) Διαδίκτυο (σχεδιάγραμμα) |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΓΕΝ)
Στην τάξη έγιναν από το σχολικό βιβλίο οι ασκήσεις 1,3 σελ. 15 και για το σπίτι δόθηκε η άσκηση 6 από σελ.16 |
ΙΣΤΟΡΙΑ (ΓΕΝ)
ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΑΓΓΛΙΚΑ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΠΡΣ)
ΓΝΩΣΤΟ: Εισαγωγή Σωκράτη (επανάληψη για τεστ ) Διδακτική Ενότητα 2 ερμηνευτικά σχόλια ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΛΙΚΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟ: “Πόροι Ξενοφώντος” – ειμί / είμι / οίδα ΑΣΚΗΣΕΙΣ: Από τη φωτοτυπία 3α και 3γ |
ΛΑΤΙΝΙΚΑ (ΠΡΣ)
– Test στους Α.Χ. των ρημάτων από τα κείμενα 16-17 – Εξέταση εισαγωγής – Σύνταξη κειμένου 18 – Θεωρία ειδικού απαρεμφάτου Για το σπίτι – Εισαγωγή (Ένα άλλο χαρακτηριστικό… ωριμότητάς της”) – Διάβασμα κειμένου 18 – Εισαγωγή |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (ΠΡΣ)
Προβλήματα & αποσύνθεση. Έγιναν στην τάξη από το σχολικό βιβλίο σελ. 27-30 ομάδας α’ ασκ.5, ομάδας β’ ασκ.2, 3, 6. Για το σπίτι δόθηκαν από το σχολικό βιβλίο σελ.29 ασκ.4 ομάδας β’ και από το φυλλάδιο σελ.19 ασκ.15, 16. |
ΦΥΣΙΚΗ (ΠΡΣ)
ΧΗΜΕΙΑ (ΠΡΣ)
Ατομικο Πρότυπο Bohr |
ΒΙΟΛΟΓΙΑ (ΠΡΣ)
Κεφάλαιο 2ο -θεωρία γενετικός κώδικας και μετάφραση |
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΠΡΣ)
Κεφάλαιο 2 – Ασκήσεις Προτυπου Κ και Θ |