26.09.2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β1 ΛΥΚΕΙΟΥ

Θουκυδίδου, Περικλέους Επιτάφιος
Κεφάλαια 35 & 36 (σελ. 224-225)
Ανάγνωση-Σχολιασμός περιεχομένου.
Για το σπίτι: 1) Να χαρακτηρίσετε τον Περικλή με βάση το κεφάλαιο 35.
2) από το βιβλιοτετράδιο ερωτήσεις 1 & 2 σελ. 15 & 16 (κεφ. 35).

Παράδοση στην τάξη: Σχ. βιβλίο σελ. 20-22 κ΄ 24



“Παλιές φωτογραφίες” Τίτος Πατρίκιος – Κειμενικοί δείκτες (θεωρία)

ΕΡΓΑΣΙΑ: Θέμα 4

Μονοτονία συνάρτησης (εύρεση και εφαρμογή αυτής). Στην ταξη έγινε η ασκ.1 σελ.38 σχολικού βιβλίου και για το σπίτι δόθηκε από το φυλλάδιο σελ.9-10 ασκ.1α,γ,ε, 3α και 6
Παραδόθηκε το θ. Θαλή και τα θεωρήματα αυτών και έγινε από το σχολικό βιβλίο σελ.18 ερώτηση κατανόησης 1i,iv. Για το σπίτι δόθηκαν στην ίδια σελίδα οι ερωτήσεις κατανόησης 1(υπόλοιπα),2 και 3
Κεφάλαιο 1ο : 1.2 Μικροοργανισμοί σελ.13: Μύκητες
σελ. 18: ιοί
Δυναμικες γραμμες,ομογενες ηλεκτρικο πεδιο,δυναμικη ενεργεια.Ασκησ.19,20,21 σελ.53
Αλκοόλες
Χημικές Ιδιότητες έως και την Οξείδωση
Συνθέτη δομή επιλογής.

Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ / ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Κεφάλαιο 1. Από το θάνατο του Ιουστινιανού ως την αποκατάσταση των εικόνων και τη συνθήκη του Βερντέν (565-843):
2β. Εσωτερική αναδιοργάνωση
2γ. Εξελληνισμός του κράτους

  1. Η εμφάνιση του Ισλάμ
  2. Η Εικονομαχία
    6β. Στρατιωτικοποίηση και εποικισμοί
    7α. Σκλαβηνίες
    8β. Οι Καρολίδες και η ακμή της φραγκικής δύναμης
    8γ. Το πρόβλημα των δύο αυτοκρατοριών

Κεφάλαιο 2. Η εποχή της ακμής: Από τον τερματισμό της Εικονομαχίας ως το Σχίσμα των Δύο Εκκλησιών (843-1054):
1α. Ο εκχριστιανισμός των Σλάβων
1β. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο Εκκλησιών και το Πρώτο Σχίσμα

  1. Κοινωνία
    4γ. Η νομοθεσία
    5α. Η βυζαντινή διπλωματία
    5στ. Το Σχίσμα μεταξύ των δύο Εκκλησιών
    5ζ. Οι σχέσεις με τις ιταλικές ναυτικές πόλεις
  2. Οικονομία και κοινωνία στη Δυτική Ευρώπη. Το σύστημα της φεουδαρχίας

Κεφάλαιο 3. Από το Σχίσμα των Δύο Εκκλησιών ως την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους (1054- 1204):

  1. Οικονομικές μεταβολές στη Δυτική Ευρώπη
    7α. Οι αιτίες
    7δ. Η Τέταρτη Σταυροφορία
    7ε. Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Σταυροφόρους

Κεφάλαιο 4. Η λατινοκρατία και η παλαιολόγεια εποχή (1204-1453). Ο Ύστερος Μεσαίωνας στη Δύση:

  1. Τα Ελληνικά κράτη: Τραπεζούς, Ήπειρος, Νίκαια
  2. Οι Οθωμανοί και η ραγδαία προέλασή τους
  3. Η άλωση της Κωνσταντινούπολης
    8γ. Η κρίση της φεουδαρχίας

Κεφάλαιο 6. Από την άλωση της Κωνσταντινούπολης και τις Ανακαλύψεις των Νέων Χωρών ως τη συνθήκη της Βεστφαλίας (1453-1648):

  1. Αναγέννηση και Ανθρωπισμός
    3γ. Οι Ευρωπαίοι ανακαλύπτουν τον κόσμο
    3ε. Η Ευρώπη μετά τις Ανακαλύψεις
    4α. Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία σε κρίση
    4β. Η Μεταρρύθμιση του Λουθήρου
    4δ. Η Αντιμεταρρύθμιση
    4ε. Οι συνέπειες της Μεταρρύθμισης.

Κεφάλαιο 7. Από τη Συνθήκη της Βεστφαλίας (1648) έως το Συνέδριο της Βιέννης (1815):

  1. Ο Διαφωτισμός
    2β. Οι οικονομικές θεωρίες
    3β. Η ρήξη (1774) και ο πόλεμος της Ανεξαρτησίας (1775-1783)
    3γ. Η γέννηση ενός νέου κράτους
    3δ. Οι συνέπειες
    4β. Η έκρηξη της Επανάστασης (1789)
    4στ. Η Εποχή του Ναπολέοντα (1799-1815)
    4ζ. Ο χαρακτήρας και το έργο της Επανάστασης
Κεφ. 1.1 (σελ. 8-9)
Μιλήσαμε για την “Αναζήτησή του Θεού” και αναλύσαμε το κείμενο στην σελ. 10 “Η κλήση του Μωϋσή”.
In class
Grbk : p 51

ΑΓΝΩΣΤΟ: Από τη φωτοτυπία το απόσπασμα “Κύρου ανάβασις του Ξενοφώντα 3, 2, 13”
Το ρήμα ειμί // Αρχικοί χρόνοι ειμί – γίγνομαι – ορώ (απλό και σύνθετο)
ΕΡΓΑΣΙΕΣ:

  1. Από το φυλλάδιο “Ανθολόγιο Αδίδακτων Κειμένων” σελ. 29 (β΄μέρος) [ Ουσιαστικά α΄και β΄κλίσεως]

2.Να μεταφραστεί το κείμενο “Κύρου ανάβασις του Ξενοφώντα 3, 2, 13”

3. Να βρεθούν και να μεταφερθούν στον άλλο αριθμό τα θηλυκά ουσιαστικά του κειμένου.

ΓΝΩΣΤΟ: Εισαγωγή (τα μέρη του ρητορικού λόγου) Επανάληψη εισαγωγής

Προοίμιο (παρ, 1, μετάφραση)

Εξέταση εισαγωγής και των ουσιαστικών που είχαν στο σπίτι.
-Έγιναν τα ετυμολογικά του κειμένου 1 από το φυλλάδιο σελ.11
-Έγραψαν προτάσεις με τις λατινικές στερεοτυπικές φράσεις de iure, scripta manent , terra incognita.
-Θεωρία – Χρήση των πτώσεων
– Εισαγωγή ”Εποχές της ρωμαϊκής λογοτεχνίας”
Για το σπίτι – Να κάνετε την άσκηση 7 από το φυλλάδιο σελ.14
Στην τάξη έγιναν από το φυλλάδιο (φωτοτυπία) σελ.7-8 οι ασκ. 3, 4, 5, 7 και 14
Οριζόντια βολή §1.1
Εξίσωση τροχιάς – βεληνεκές
παραδείγματα στην εξίσωση τροχιάς
Ασκήσεις 1,2 σχολ. βιβλίου
Ερωτήσεις: 1,2,3,10 σχ. βιβλίου

Αφήστε μια απάντηση