Γλώσσα

Στο σχολείο: Ενότητα 15: συζητήσαμε για τα θετικά και τα αρνητικά της τηλεόρασης. Τα καταγράψαμε στο τετράδιο γραπτού λόγου ( σαν σχεδιάγραμμα). Στη συνέχεια, γράψαμε πρόλογο για την έκθεση που έχουμε για το σπίτι. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάναμε παιχνίδι ρόλων με τα επιχειρήματα που γράψαμε: οι μισοί υποστήριζαν ότι πρέπει να μπει τηλεόραση στην τάξη και οι υπόλοιποι ότι πρέπει να δώσουμε βάση στα βιβλία.  ( για ό,τι γράψαμε στο τετράδιο βλ. συνοδευτικό υλικό)

Για το σπίτι: συνεχίζουμε την έκθεση ( Θέμα : τα θετικά και τα αρνητικά της τηλεόρασης)