Φιλαναγνωσία

Παρακαλώ, τα παιδιά να μάθουν τα λόγια του προσώπου που θα υποδυθούν! Αν καποια φράση ή λεξη δυσκολεύει μπορουν να την παραλείψουν. Ο αυτοσχεδιασμός ειναι ευπρόσδεκτος! 😊

Την Κυριακή , 24 Μαΐου, ώρα 11 το πρωί θα πραγματοποιηθει η παρουσίαση του ομίλου μας στο θέατρο Επίκεντρο. Θα δοθει ανακοίνωση με την ακριβή ώρα προσέλευσης στον χώρο.

Εκεινη την ημέρα τα παιδιά θα φορούν το μπλουζακι του σχολείου (ή οποιοδήποτε γκρι μπλουζάκι στην περίπτωση που κάποιο παιδί δεν έχει) το οποιο θα αποτελέσει τον “καμβά” για να δημιουργήσουμε τον χαρακτήρα που υποδυόμαστε με τη βοήθεια αξεσουαρ. Στόχος μας δεν ειναι να κάνουμε θέατρο καθώς δεν ειμαστε θεατρική ομάδα. Με αφαιρετικό τρόπο θα παρουσιάσουμε τους χαρακτήρες των βιβλίων που διαβάσαμε με απώτερο στόχο να χαρούμε τα μέλη της ομάδας και να συμπαρασύρουμε το κοινό μας στην απόλαυση της αναγνωσης ωραίων βιβλίων!❤️

Καλή μας επιτυχία!