Φιλαναγνωσία
Σήμερα δόθηκαν οι ρόλοι σε όλα τα μέλη του ομίλου!
η διανομή των ρολων έγινε με βάση την προσωπικότητα, το υφος, τη φωνή καθε παιδιού! Σας φαντάστηκα να λέτε τα λόγια και νομίζω πως θα είστε καταπληκτικοί ηθοποιοί! Θα τα μάθετε απ’έξω όλοι, μικροι και μεγάλοι (εκτος απο τους αφηγητές) για να παρουσιάσουμε τα βιβλία που διαβάσαμε στις 24 Μαΐου το πρωί, στο θέατρο Επίκεντρο και να πείσουμε άλλους μικρούς και τους γονείς να διαβάζουν! Τι λέτε; Θα το καταφέρουμε;
Θα κάνουμε πρόβες τις ώρες της φιλαναγνωσίας αλλα θα σας καλώ και κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου!
