Φυσικά
Στο σχολείο: ΤΕ: κάναμε τις εργασίες 1 και 2, σελ 152 . Κάναμε το κεφάλαιο ΦΕ4: Απορρόφηση του ήχου. Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο ΦΕ5 για το αφτί ( θα συνεχίσουμε την Τετάρτη).
Για το σπίτι: μαθαίνω το συμπέρασμα σελ 154 και κάνω την εργασία 1.
Στο σχολείο: ΤΕ: κάναμε τις εργασίες 1 και 2, σελ 152 . Κάναμε το κεφάλαιο ΦΕ4: Απορρόφηση του ήχου. Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο ΦΕ5 για το αφτί ( θα συνεχίσουμε την Τετάρτη).
Για το σπίτι: μαθαίνω το συμπέρασμα σελ 154 και κάνω την εργασία 1.