Γλώσσα
Στην τάξη: κάναμε το κείμενο “σχολική παράσταση στο δάσος”. Γραψαμε ορθογραφία και μιλήσαμε για παρομοιωση, μεταφορά, κυριολεξία.
Για το σπίτι: απο το ΒΑ ασκησεις 1,2 (σελ. 50,51) ασκ. 3,4,5 (σελ.46-48).
Στην τάξη: κάναμε το κείμενο “σχολική παράσταση στο δάσος”. Γραψαμε ορθογραφία και μιλήσαμε για παρομοιωση, μεταφορά, κυριολεξία.
Για το σπίτι: απο το ΒΑ ασκησεις 1,2 (σελ. 50,51) ασκ. 3,4,5 (σελ.46-48).