
Παίζω, Μαθαίνω, Γελώ, Δημιουργώ, το Διαδίκτυο Αξιοποιω
Η Στ´ τάξη του Δημοτικού μας, συμμετείχε σε ένα project των “Κοινωνικών Λειτουργών ΕνΤ@ξη” με θέμα το Δημιουργικό Διαδίκτυο!
Οι μαθητές μέσα στη χρονικά προσπάθησαν και κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα διαδικτυακό επιτραπέζιο παιχνίδι, το “NetPoly”, εμπνευσμένο από τη Monopoly, που μπορείτε να παιξετε εδώ: www.anagennisiedu.gr/netpoly
Την Τετάρτη, 18/05/2016, στη VesoMare έγινε μία πολύ όμορφη εκδήλωση στην οποία τα σχολεία που συμμετείχαν στη δράση αυτή παρουσίασαν τον τρόπο με τον οποία αξιοποίησαν δημιουργικά το διαδίκτυο!
Εκεί και οι δικοί μας μαθητές, παρουσίασαν τον τρόπο που εργάστηκαν ώστε να αξιοποιήσοτν δημιουργικά το διαδίκτυο και να δημιουργήσουν το NetPoly
Παράλληλα παρουσίασαν και μια πολύ όμορφη μακέτα με το ίδιο επιτραπέζιο παιχνίδι στην οποία μπορούσε όποιος ήθελε να παίξει ενώ συμμετείχαν και σε διάφορα παιχνίδια και δρώμενα που είχαν ετοιμάσει οι “Κοινωνικοί Λειτουργοί ΕΝτ@ξη”!

Net-Poly
Net-Poly
Το πρώτο διαδικτυακό παιχνίδι του σχολείου μας από τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού, στο πλαίσιο της δράσης “Παίζω, Μαθαίνω, Γελώ, Δημιουργώ, το Διαδίκτυο Αξιοποιώ” με τους Κοινωνικούς Λειτουργούς ΕνΤάξη.
Μπορείτε να δείτε το παιχνίδι και εδώ: https://scratch.mit.edu/projects/104848506/
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Το παιχνίδι είναι απλό και διασκεδαστικό!
Παίζεται από 2 άτομα στον ίδιο υπολογιστή!
Ξεκινάει πάντα το γκρι πιόνι και παίζουν πάντα εναλλάξ τα δύο πιόνια. Παίζεις όταν το ζάρι έχει το χρώμα του πιονιού σου!
Κάθε κουτί που αγγίζει κάθε πιόνι παίρνει το αντίστοιχο χρώμα!
Αν το πιόνι πέσει σε κουτί που έχει το άλλο χρώμα, τότε και πάλι το κουτί παίρνει το δικό του χρώμα!
Νικητής είναι οποίος μετά τα 200 δευτερόλεπτα που διαρκεί το παιχνίδι έχει “δικά του” τα πιο πολλά κουτάκια!
Ευχαριστούμε θερμά τους Κοινωνικούς Λειτουργούς ΕΝτ@ξη και την κα Κοντονή Κανέλλα που μας περιέβαλαν στη δράστη τους, καθώς και την κα Μητροπούλου Φωτεινή, υπεύθυνη Κοινωνική Λειτουργός της Στ´ Δημοτικού!

Μέσα θέρμανσης
Συζητήσαμε με τα παιδιά πως το χειμώνα έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες (ο ήλιος δεν είναι πολύ δυνατός ήταν η φράση τους) επομένως ο άνθρωπος χρησιμοποιεί διάφορους τρόπους για να ζεσταθεί. Αφού το κάθε παιδί περιέγραψε τι χρησιμοποιεί ο μπαμπάς και η μαμά στο σπίτι για να ζεσταθούν είδαμε εικόνες με μέσα θέρμανσης και αφού μάθαμε τα ονόματά τους κατασκευάσαμε ομαδική εργασία μια ξυλόσομπα με χαρτόκουτα που το βάψαμε χρώμα καφέ και για καμινάδα κολλήσαμε ρολά κουζίνας. Βγήκαμε στην αυλή μαζέψαμε ξύλα και αφού τα τοποθετήσαμε στην σόμπα μας ανάψαμε φωτιά και κάνοντας ένα κύκλο είπαμε το τραγούδι του χειμώνα και το συζητήσαμε.
Χειμώνας στο χωριό
Στο χωριό με τα άσπρα σπίτια
Ήρθε η χειμωνιά,
Και ζητούν ζεστή γωνιά.
Έξω από του χωριού τα σπίτια
Ήρθε η χειμωνιά.
Τα κλαριά δεν έχουν φύλλα,
Σπόρος πουθενά.
Μες στο τζάκι άναψαν ξύλα,
Κι έξω το πουλί πεινά.
Τα κλαριά γυμνά από φύλλα, σπόρος πουθενά.
Στη συνέχεια, μέσα από την συζήτηση καταλήξαμε ότι στο χωριό χρησιμοποιούν περισσότερο τζάκι οπότε φτιάξαμε το δικό μας τζάκι χρησιμοποιώντας κανέλες για ξύλα και για φλόγα κάναμε το σχήμα του χεριού μου βουτώντας το σε πορτοκαλί και κόκκινο. Για τουβλάκια χρησιμοποιήσαμε καφέ χαρτόνι σε κομμάτια σχήμα τετράγωνο.